Sunday, June 5, 2011

Wedding Invitations




Assalamualaikum w.b.t,



Dengan penuh rasa kesyukuran dan rasa riak hati ini, saya ingin menjemput tuan/puan menghadiri Majlis Perkahwinan saya sebab saya yang akan berkahwin. Semoga kehadiran tuan/puan dapat memeriahkan, menyibukan dan menghabiskan makanan di majlis ini. justeru itu, pemberian duit dan hadiah adalah diwajibkan dengan hati yg ikhlas dan jiwa yg nurani kerana dengan duit-duit inilah, dengan rasa segan silu atau malunya, dapat la kiranya, saya membeli sebuah bmw 5 series yang selalu di ingin2kan oleh anak2 muda pada zaman ini. kalau tak, dapat caldina atau silvia pun xpe..insyaallah..



dengan rasa rendah hati tapi angkuh, saya ucapkan bbnyk Terima kasih, arigatou..



gps : 2°56'52.40"N 101°46'21.90"E





Details Picture :




Sponsors : Ontighttech, JMEntertainment

Group : JMEntertainment, Ontighttrendz

No comments:

Post a Comment

Shout in Chatbox